Dezynsekcja Minsk Mazowiecki - Zwalczanie insektow - Owadów



Kto mieszka w bloku, ten wie co to jest dezynsekcja. Ostatnio w mojej klatce znowu pojawiły się karaluchy. Nie jest to nic przyjemnego. Tym bardziej, że przez ostatnie trzy lata nie było ich w ogóle widać. Razem z sąsiadami uzgodniliśmy, że dezynsekcja jest konieczna i potrzebna. Ja postanowiłem zająć się wszystkim i sprowadzić odpowiednią ekipę. Trzy lata temu także zatrudniliśmy specjalną firmę i do tej pory był spokój. Wpisałem hasło:  dezynsekcja mińsk mazowieckiw wyszukiwarce internetowej i odnalazłem firmę, która ostatnio robiła dezynsekcję w naszej klatce. Okazało się, że firma mieści się nadal pod tym samym adresem a w internecie pod  hasłem dezynsekcja Siedlce można ich znaleźć od dwóch lat. Skonsultowałem się z nimi i dokładnie obgadałem sprawę. Okazało się, że firma ta przeprowadza również coś takiego jak deratyzacja. Nawet u nas na osiedlu kiedyś mięli zlecenie. Postanowiłem, że za jednym razem mogą także spróbować wytępić szczury z piwnicy. Co prawda ja osobiście ich tam nie widziałem ale sąsiadka mi mówiła, że deratyzacja bardzo by się u nas przydała.




Komentarze